Sayfalar

14 Haziran 2010 Pazartesi

Bana Vana Luga Yapma Valve!




Son günlerde çoğu acemi SDK (Source Developement Kit) kullanıcısı gibi ben de Valve'nin yamuk yumuk yamalarından şikayetçiyim. Şöyle açıklayım;

SDK'nin Map Editor'üne girdiğinizde size 2D olarak neyi nereye koyduğunuzu anlamanız için kareler (Grid) gösteriliyor. Bu kareler sayesinde hem hangi brush'u nereye koyduğumuzu hem de uzunluğunu görüyoruz.

Fakat Valve "bugları gidermek" bahanesiyle yaptığı Update'lerin birinde komple SDK ile Mod yapılabilen oyunlardaki bir diğerinde ise sadece Half Life Episode 2'nin Map Editor'unun gridlerini kaybettik. İşin kötü tarafı Valve'nin buna bir çözüm getirmek konusunda bir adımı olmaması, daha önceki "grid krizini" 1 hafta gibi bir sürede düzeltmişlerdi.

Son yaptıkları güncellemede sadece Episode 2'ye mahsus olmak üzere bu gridler yine kayboldu. SDK Base'yi çalıştırdım, SDK'yi baştan yükledim, Game Configuration'u resetledim olmadı.




Vananızı kapattırmayın bana.

-Emren"Epic Buster" Bitirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder